Saturday 11 August 2012


Assalamualaikum....
Ermmm.. lama juga aku tak update blog aku nie..
Hope semua nyer sihat walafiat hendakNYA...
Byk yg blaku spanjang aku tak update blog nie..
Aku pun dah sem 5 kat tempat aku bljr nie..
Tinggal lagi 6 bln aku nak abis kan perjuangan aku sbgai sorg student fisioterapi..
Next year insyaallah aku dah kerja..
Dapat la aku menolong ibu bapa aku sedikit sbanyak..
.......................................................................................................................

Ermmm masa cuti yang lepas..
Abg kesayangan aku dah pun selamat brumah tangga
Jodoh nyer daripada negeri johor..
Alhamdulillah semua nyer selamat dan berjalan lancar...
Nanti aku kongsikan 2, 3 keping gambar kahwin mereka yer...
.......................................................................................................................

Lagi seminggu umat islam nak menyambut hari raya puasa...
Sayu hati aku mengenangkan keluarga di kampung..
Tahun nie tak dapat la aku nak menolong mak aku masak kuih raya...
tak dapat la aku nak mrasa kuih raya homemade tahun nie... :(
Ayaaaa............rindu nyer kat dorang semua...
Cepat2 la cuti raya weiii...
Dah tak sabar bebeno nie nak balik umah....
Baju raya pun tak beli lagi, kuih raya pun sama...
Yang pasti tahun nie bertambah la dua orang dalam keluarga kami..
Hehehehe.... welcome to my family yer...
Buat anak sedara baru ku, cik jee tak pandai la nak layan ank sdara perempuan..
Sorry yer, hehehe dah terbiasa dengan dafi yang nakal tu...
Dapat sajjidah lak yang jenis pendiam and suka senyum...
Kaku cik jee jadi nyer..
Hehehehe.... anak2 sedara cik jee yang baik...
Jangan nakal2 tau..nanti cik jee tak bagi duit raya baru tau...hahahaha
................................................................................................................................

Soal jodoh dan pertemuan lak...
Aku serahkan segalanya kepada NYA....
Hehehe.... jika tak, suruh jer family yang carikan.. senang cite kan2!!!!
Oklah semua...
Lain kali ler plk aku mbebel kat sini...
Papai and adiyossss ^_____^V


nie la abg n kak ipar aku..
hehehe...promote cikit :)


ok lah, dah malas nak letak gambar abg byk2..
cam nie blog pasal dia lak..hehehe
ape2 pun smoga bbahagia hingga ke akhir hayat yer...
doakan adik mu nie sampai jodoh awal eak..
hehehe, bukan nak mgatal tapi nak kahwin awal ckit..
senang nak urus masa depan kelak...
hahahaha...




Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

No comments:

Post a Comment