Wednesday 28 September 2011

sejuk sampai tidak terkata

 sejuk!!!!
 

ya allah ya tuhanku
kenapa dengan hambamu ini??
perasaan apakah muncul dlm diri ku hari ini??
berikan aku ketabahan untuk menghadapi semua ini

jika perasaan ini bukan milikku
buang la perasaan ini jauh2
jika perasaan ini sebetul nyer untuk aku
kau pelihara la ia semampu yang aku boleh
hanya pada mu ya allah aku memohon petunjuk
amiin



lalalalalala~~
hari ini dalam sejarah saya tak tdo seharian
terlalu banyak benda saya fikirkan
sampai mata ini xnak menurut arahan sistem badan saya
cian nyer kat MY BRAIN
asyik duk bfikir benda entah ape2 jer



sudah la tu..
sudah la..
( ayat mmujuk diri sndri )
benda yg dh lepas biarkan lepas cam angin lalu
MAYBE ade hikmah di sebalik semua ini
hanya ALLAH sajer MAHA MENGETAHUI



masa ini la membuatkan saya rindukan MY FAMILY
mak and ayah
JEE rindu kat korg semua
nnti ade cuti JEE balik umah yer
MISS YOU SO MUCH



ape2 jer la..
saya akn buat sedaya yg mungkin untuk teruskan semua ini
mcm la aku xpernah buat itu semua


buat kwn2 yg byk myokong diriku
saya amat mhargai nyer
sayang kat korg xpernah berbelah bagi

hanya korg jer yg tau setiap masalah yg di kongsi bersama
tak kira suka mahupun duka
korg yang terbaik la!!!!!





Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

2 comments:

  1. chaiyok3x.....ni la lumrah kehidupan...kne hadapi jgk...sume org akan alaminyer satu ari nnti....just bykkn berdoa....insyaAllah..jika ia bukan milik kite...ia akan pergi jgk...just kuatkan hati...jaga setiap relationship kite dgn sesiapa pun...n sesungguhnya Allah swt Maha mengetahui ape yg terbaik tok kkte semua..:)

    ReplyDelete
  2. thanks.. hargai sgt2 ape yg Q-Inz ckpkan... sy redha kalau bkn milikku... semua nyer di tempuhi nga sabar n tenang.. jz hati jer xnak dengar kata si BRAIN.. geram jgk jadi nyer.. xmgharap, jz menunggu dlm diam dgn wajah bertopengkan senyuman.. heartless sejak 2 menjak nie.. :('

    ReplyDelete