Tuesday 13 November 2012

buat terakhir kali


assalamualaikum...
seharian aku duk melayan cite jer hari nie..
boring jugak xde buat ape
minggu depan dah start final dah
aduyaiiii....
bile la aku nak study nie


ermmm.. makin hari aku makin parah
doing useless things yg xpatut aku buat
xtakut ke aku terluka untuk sekian kali nyer??
sungguh sakit nyer masih terasa
namun knp aku still nak try jgk??
why???
aku pun xfaham dgn diri aku sendiri
untuk melupakan mungkin aku xmmpu
untuk mengelak mungkin aku juga xmmpu
tapi
before hati makin terikat 
aku perlu pergi jauh2
maybe pertemuaan yg kedua kali ini menjadi titik noktah bg aku
maybe!!!
jaga hati mu nazira..
kasihani lah ia
mungkin cara itu dapat menyelamatkan hati ku utk terluka lagi
sungguh dlm diam hatiku start mrasai sesuatu
tapi akal menafikan semua itu
mungkin akal mengerti demi kebaikan hati
ia nyer xpatut di terus kan lagi
doaku buat mu
semoga dirimu mdpt jwpn yg dirimu impikan dari si dia
sungguh aku doakan kebahagian buat dirimu
dari jauh wlaupun xjauh sgt aku harapkan dirimu bahagia
moga allah makbulkan segala doa dan permintaan mu
jaga la diri elok2 dan kesihatan mu yer...aminn
jika awk  tbaca entri sy kali ni
sy harap awk fhm knp sy myepi kelak
moga2 kita dpt jadi kwn yg baik dulu, kini dan selama nyer



well.. setiap manusia xpernah lari daripada ditimpa masalah
sesungguh nyer ia dapat mematangkan diri dan mbaiki diri kita ke arah yg lebih baik
 cekal dan tabahkan hati
moga allah sentiasa di sisi dan hati 
^___^V
 




Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

No comments:

Post a Comment