Wednesday 28 September 2011

sEsejuK peRsahABatAn kaMi


lama rasanya saya xmenulis kat blog nie
DUE TO EXAM saya terpaksa STOP menaip jap
 berikan laluan kat STUDY
ape2 pon mai saya cite ape yg blaku kat kami dlm tempoh 2 3 hari nie


pd 25/09/2011
ade JAMUAN RAYA kat rumah EN YUNUS
kami ber-5 JOIN sekali jamuan tu


pagi2 lagi saya, dina n azhana pegi umah EN YUNUS bg pyediaan mknn
buat punya buat, dengan HAPPY nyer...siap la
  jeng...jeng...jeng






opsss... lupe nak ambil gmbr mknn
SO jgn cari la gmbr mknn OK
COZ saya xletak kat sini
SORRY




buat MY FRIENDS nie saya letakkan gambar2 korang
kalau TERhodoh ke, TERpelik ke gmbr2 korang
SORRY1000X eak!!!!!



nie gambar2 nyer

 WITH AZZAH
manja kan2 :)


 DINA TRY mkn dengan sopan
hahahahahaha

 HANA pula TRY tiru gaya DINA mkn


 alaa2 buat muka comel lak cik MIRA nie


 bergambar sambil mnonton TV
kenyang perut suke hati
:)



 nie la AZZAH buat nga hadiah yg kami bg 2

Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

No comments:

Post a Comment