Monday 28 May 2012

KEKELIRUAN!!!


assalamualaikum....
lama jugak eak aku x update entri blog aku nie...
busy sgt smpai xsempat nk bukak blog pun..
baru jer aku lepas abis klinikal aku for sem 4..
exam final pun dh abis dh..
tp result dia mgecewakan aku arrr...
tp aku xkan putus asa
no more putus asa dalam hidup aku nie...
cukup la rasa putus asa tu pernah datang dlm hidup aku dulu..
sekarang bukan masa untuk aku mengulang kembali sejarah yang sudah lamer blalu
betullah kata orang asal kan usaha kita xpernah putus pasti membuahkan hasil nya kelak
xkisah la lambat atau pun cepat...
sesungguh nyer aku happy dengan hidup aku sekarang...
kawan2 dan family yang baik sentiasa ade utk myokong aku...
sesungguh nye aku bsyukur mgenali dan mempunyai dorg

but still, aku masih lagi keliru tetang soal cinta
aku pun xtau ape yang perlu aku buat
antara kawan karib yang sentiasa ada masa aku susah
tiba2 ingin menjadi sbahagian hidup aku..
tanya soalan yang aku sendiri xtau jwpn nya..
so berdiam diri sahaja lah yg aku mampu buat ketika ini...
daripada sorg kwn yg rapat yg mengetahui semua tentang aku
ingin bertukar menjadi  sebahagian dlm hidup aku...
ermmm...pening la weiii...
xtau nk jwb ape kat dia...
nnt kan aku jwb yg bukan2 mgecewakan org lak...
tapi hati aku xde lak mgata kan aku xsuka dia...
tak de lak mgata kan aku xsuka kat dia...
bagi aku buat masa skrg, xkisah kot...
aku tima jer kalau betul yg ko msud kan kat aku tu..
tapi slow2 ler....
but, aku rasa ko tahu ape yg aku nk ckp kan mlm tu...
tp....
biar la...
lupa kan jer....

~ TAMAT ~


Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

No comments:

Post a Comment