Wednesday 15 August 2012




Assalamualaikum semua...

Tinggal beberapa hari sahaja lagi untuk kita menyambut hari raya...

Sesungguhnya aku merindui korang semua...

Sempena menyambut bulan dan hari mulia nie...

Aku WAN NAZIRA WAN HASSAN yang korang semua panggil aku dgn pelbagai gelaran dulu,

Sama ada jee, jira, gee, zira, nazira or wan sekali pun dengan ini menyusun 10 jari tangan

dan 10 jari kaki ( hehehehe ) memohon sejuta kemaafan  dengan kalian di atas segala silap dan salah 

yang pernah aku lakukan kat korang dulu...

Jika mana aku pernah terhutang duit, barang, masa or idea sekali pun HALALKAN lah segala 

kekurangan aku itu...

Jika aku pernah menyakiti hati mana2 pihak, maafkan lah aku insan yang kerdil ini...

Sesungguhnya aku Cuma insan biasa yang sering melakukan kesilapan..

Buat kawan2 lamer aku, jangan luper datang rumah raya nie eak...

Aku tunggu kehadiran korang yer...

Buat rumah2 yang selalu aku pergi time raya tu, jangan luper sediakan makanan sedap2 tau...

tunggu ketibaan yang berhormat nie...opsssss :P

Hahahaha, jangan luper DUIT RAYA sekali eak...

Ok lah, semoga raya tahun nie banyak memberikan sejuta kenangan indah buat korang semua..

Makan, makan jugak tapi jangan luper untuk mengawal pemakanan...

Elakkan makan terlalu banyak manisan dan makanan yang berlemak yer...

Hehehe pesanan ikhlas daripada penaja 

^_____^V  love u all!!!!!!!!!!!!


                     selamat hari raya semua!!!!!


Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

No comments:

Post a Comment