Thursday 24 November 2011

nO mOre tears & nO mOre crying


assalamualaikum....

Harap semua orang yang saya kenal dalam keadaan sihat2 selalu
Serikan muka korang dengan senyuman
Walaupun senyuman itu hanya untuk menutup luka di hati


Menangis???
Semua orang pernah menangis kan??
Just tangisan itu berbeza-beza
Ada yang menangis kerana cinta, dilukai, gembira, sedih dan macam lagi
Sesungguhnya tangisan itu membawa seribu erti bagi setiap insan
Tangisan yang mungkin dapat meredakan kemelut dan resah di dada
So menangis la jika itu yang dapat membuat diri kita tenang kembali
Luahkan apa yang terpendam di hati dengan tangisan


Diriku pun pernah menangis
Tangisan happy, sad, terluka dan terharu semua nya pernah di alami
Just satu tangisan ini jer yang saya berjanji dengan diri saya yang tidak akan gugur lagi
Tangisan kerana terluka oleh seorang lelaki


Tangisan yang amat perit untuk diungkapkan dengan kata-kata
Hanya mampu menangis untuk meredakan diri sendiri
Lebih perit dan sakit bila menangis di depan orang yang membuat kita menangis
Tetapi dia tidak tahu yang kita menangis di sebabkan oleh nya
Airmata tidak dapat ditahan dan di sekat2 lagi bila berhadapan dengan orang yang melukai hati kita
Tapi untuk m’happy kan diri kembali mgambil masa yang lama
Sehinggakan melukakan dua2 belah pihak
Tidak terniat di hati untuk buat dan bagi dia rasa apa yang kita rasa
Just kadang2 sikap dan perasaan kita tidak dapat di kawal


So janji saya pada diri saya yang saya tidak akan menangis kerana lelaki yang melukai diri saya lagi
Mungkin dengan berhati batu, saya dapat hidup dengan lebih happy
If kita menangis kerana dia tanpa pengetahuaan dia pun tidak berguna
Kita yang makin sakit
So janji ini akan saya pegang kemas2 agar ianya tidak berlaku lagi
Tiada siapa akan melihat saya menangis kerana lelaki lagi
Hope saya dapat pegang janji ini sampai bila2  ^_________^


Penyesalan still ada kerana menangis
Ermmm tak pela
Sekurang2 nya dia tidak tahu dia la sebab saya menangis
Stay strong my dear heart.. biarkan dia bahagia :P
 biarlah itu yang pertama dan yang terakhir kalinya saya menangis kerana dirinya
^_____________^


nO mOre tears,nO mOre pain,nO mOre crying

STAY STRONG!!!


Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

No comments:

Post a Comment