Friday 11 November 2011

mEnjaWab soalan2 Wan Nur ^^



malas la nak tag sapa2 wan nur
sy jwb jer la semua soalan awk tu ok
^____^



11 soalan perlu kan 11 jwpn
ermmm


Jawapan bg soalan2 awk!!!

1. best tak jadi blogger??
~~> best la jgk, skadar mgisi masa lapang yg sentiasa lapang hehehe ^____^


2. dah berapa lame korg mblog?
~~> baru jer bberapa bln wan nur oii..


3. entri ape yg paling best kat my blog?
~~> kisah-kisah lawak, kisah2 nyer smpai leh buat wan nur tertawa bguling2 :P


4. knp sy buat blog??
~~> soalan yg mnarik!!! ssajer jer suke2 ^___^


5. makanan yg paling best sy suke 
~~> nasi kerabu n makanan org kelantan :)


6. sukan yg saya minat
~~> semua sukan, tp skadar tgk dr jauh jer
~~> silat tetap di hati ler wan nur ^__^


7. tempat yg paling menarik yg pernah sy pergi
~~> byk tempat ler, semua tmpat yg sy pergi tu menarik..sbb sy suke kan keindahan alam berbanding bangunan2 yg manusia buat.. :)


8. ape komen sy sal blog cik wan??
~~> boleh tahan menarik... hehehe xpandai ler nak komen lebih2 :)


9. mana yg lebih sy rapat, mak@ayah??
~~> ngan ayah ler... hehehe tu yg jadi lasak sikit


10. cantik@hensem xsaya nie??
~~> itu bgantung pada wan nur la nk menilai sy mcm mn, cantik tu subjektif bg saya lor..hehehe :P


11. ape makna nama saya??
~~> nama penuh wan nazira, kalau nazira jer xde makna tp kalau nazirah makna nyer penyelia..hehehe masa sekolah dulu2 cg2 slalu ttukar panggil sy nazirah...ape2 pun sy xkisah, still sama jgk ler ^____^



saya dh jwb semua soalan2 awk WAN NUR
puas hati x ngan jwpn sy tu???
hehehe
^____________^



Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

No comments:

Post a Comment