Sunday 23 October 2011

sAlah kah Aku???? @_@

tibe2 rasa ade mood nak update blog hari nie
tapi hari nie xceria dulu dh
nape eak???
ape salah kite sebenar nyer??
kita yg xtahu pe2 kena tempias nyer skali..
SAD ler cm nie...
(T_T)

ape salah saya???
ckp jer la FACE TO FACE
 saya blh tima setiap REASON korg
tp jgn la menghukum saya terhadap ape yg saya xbuat
saya tidak tahu ape yg korg tak puas hati ngan saya
susah sgt ke nk EXPLAIN kat saya???


 ape2 pon
saya doakan yg terbaik buat korg
IF korg rasa tu la kputusan yg terbaik buat korg
xpe, saya maafkan
saya tak kisah, asalkan korg bahagia dgn hidup korg
just jgn libat kan saya dlm permasalah korg


saya hanya lah sekadar tempat mluahkan masalah bg sesetengah org
and saya xkisah ngan itu semua
saya ikhlas mmbantu
wlaupun dlm hati nie hanya tuhan yg tahu
 bibir berukir dgn senyum, tp hati berukir dgn luka yg dlm
gelak2 memanjang, tp hati menangis
itu la saya yg sebenar

 saya dh xmmpu nak meluahkan pd sesiapa lg
biar lah dorg mgenali saya yg HAPPY AND ceria selalu
agar dorg HAPPY tgk saya mcm tu
kesedihan AND kedukaan biar la saya simpan nyer sorg2
tiada siapa yg mampu utk bkongsi masalah saya lagi
so diam adelah SOLUTION nyer!!!








































Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

No comments:

Post a Comment