Sunday 30 October 2011

nO mOre!!!

for u???


keadaan kembali normal
saya dh xpedulikan dia lagi
biar la dia dgn hidup nyer
kalau btl dia xnak sakiti hati saya lagi
saya akan ikut jer keputusan dia
maaf kan saya kerana byk mberikan masalah
sesungguh nyer saya xbniat utk myakiti hati awk dan mbebankan awk dgn semua masalah saya
saya harap awk tahu dgn and pada siapa saya tuju update kali nie
bkn sal masa lalu saya tp pasal awk
maaf
saya xkan mbebani awk dgn masalah saya lg



saya pun xnak tgk awk stress2 dgn semua nie
sbb saya tahu yg awk pun sama xnk tgk saya stress ngan semua nie jgk
saya hormati segala keputusan awk
but plezz la jgn menjadi pelakon seperti saya
cukup la saya yg mjadi pelakon selama nie
jgn la awk pula turut sama mlakonkan watak yg saya pernah lakonan selama nie
be yourself!!!
jadi la awk yg dulu
kalau awk nk bterus terang pun saya xkisah
just saya sedih n terkilan bila awk buat cam nie
saya ade hak utk tahu somethings drpd awk
somethings yg dpt menenangkan kedua2 pihak
somethings yg blh mbuatkan saya menjadi saya yg dulu
~~ saya yg xde perasaan ~~
and saya yang terlalu sayang kan kwn lebih drp perasaan sendiri




kalau ade ckp jer ade, and slow2 semua nie akan diluper kan
jgn isau nk luka kan hati saya
sbb luka sekarang sembuh nyer cepat
drpd luka di masa hadapan sembuh nyer amat la payah
^____^
so fhm kenapa soalan tu saya sruh smpaikan kat awk??




tapi dgn awk bbuat cm tu makin mbuatkan saya sedih and berjauh hati
maaf la terlalu jujur
tp awk xkan tahu semua nie kalau saya xckp kat awk
kisah silam saya tu saya dh lame tolak ke tepi
ape yg saya selalu fikirkan sekarang tentang masalah sekarang




OK X??
dua perkataan yg saya xsuka dulu menjadi perkataan yg saya tunggu2 kan skrg
tp
saya xberani nak ckp ape2 dh sekarang
saya takut!!!!!
utk terjatuh buat kali ke dua
saya xpernah nak salah kan awk dlm hal nie
saya bencikan diri sndri sbb buat awk serba salah
maaf la yg mmpu saya ucapkan skrg
TAWAR HATI tu hanya sementara jer




btl la kata org bile kali ke 2 dia dtg blik
makin MENUSUK KE KALBU
tapi still mampu btahan
hahahaha
biar la...




paksaan xkan bawa ke mana2 pun kalau jz kesian yg braja di hati
so better diam2 kan



ok la...xnk merapu lagi dh
nak tdo lak..
jam dh kul 2.40am dh
masa utk tdo!!!
esk dh nk exam ospe dh, so better dpt kan rehat yg scukup nyer



to someone :P

BE YOURSELF!!!
jgn terlalu menjaga hati n perasaan org
sebab tu lagi menyakitkan bile mengetahui perkara yg sebenar nyer
so better berterus terang n jujur
perkara nie saya pun pernah nasihat kat awk bile awk ade masalah yg sama
so fikir2 kan lah yer!!!
not now
but after exam ok..

SMILE :) :) :) :)


Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

No comments:

Post a Comment