Monday 12 March 2012

assalamualaikum!!!


lamer jgk aku xupdate entri kat sini nie...
mcm2 yg berlaku n tahap kesibukan makin meningkat..
so, nie jer la masa yg dpt aku luangkan utk blog aku nie...

aku pun dh almost 2mgu start klinikal kat hospital yg terdekat dgn tmpat aku stdy..
so masa utk online makin bkurangan..
1st aku lapor diri utk klinikal aku, aku dpt lak khabar gembira..
akk sulong ku mlahir kan ank pmpn..
hehehe happy sgt2..


nie gmbr dia
ank sdara no 2.. perempuan..
lamer dh tgu nk ank sdara pmpn
akhir nyer dpt jgk pd 5/3/2012 yg lps

well...
aku skrg pun dh ok, xde pe2 yg nk di gelisah kan sal soal hati n perasaan..
lamer2 keburukan makin terserlah drp yg kebaikan
that why aku xpernah myesal

kisah hidup kita ade trun naik
n ade pasang surut nyer
bgantung pd niat n usaha kita utk mcorakkan nya.


so light up your life...




 




Jangan menilai saya kerana apa yang saya tulis, kenali dulu diri saya yang sebenar sebelum membuat sebarang tuduhan yang tidak berasas ^____^

No comments:

Post a Comment